miercuri, 17 decembrie 2008

Semnale de alarma!

1.Madalina Motruna


2.Ralph
1.Diana Malos


De vreo 3 zile urmaresc o emisiune la tv care investigheaza moartea unei copile de 18 ani din Suceava care a fost gasita spanzurata intr-o padure…Frate oare cand se va trezii lumea asta? Mor o multime de tineri din motive care par minore, ba din dragoste, ba din vina parintilor.
Nu am cunoscut-o deloc pe Diana, am vazut-o doar la tv , ea fiind prezentatoare la OTV, dar recunosc ca imi era simpatico sin u imi vine sa cred ca a patit ce a patit.
Este trist. Mi-a adus aminte acest caz si de cazul Ralph (Bogdan Costache), si de Madalina Motruna…tineri care au murit din…” greseala” daca pot spune asa…din “greseala lor” sau a altora!
Ce doare mai tare e ca, in ciuda acestor intamplari tragice….tinerii tot nu reactioneaza, nu invata nimic si merg pe ipoteza “ mie nu mi se poate intampla”…
Nu pe naiba! Ni se poate intampla tuturor daca nu incercam sa prevenim astfel de incidente…ar trebui sa ne alegem cu mai multa atentie iubitul, anturajul sau locul de munca. Dorinta arzatoare a tineretului de a face bani cu orice mijloace, poate avea repercursiuni extraordinar de grave.
Ce poti sa simti cand vezi o copila frumoasa ca o papusa atarnand de creanga unui copac cu ochii deschisi care privesc fara viata in pamant? Ce poti simti cand un tanar de 18 ani cade de la etajul 9 al balconului profesoarei lui de Romana…care era defapt iubita acestuia, insa pt profa` el a fost o jucarie si…nimic mai mult? Sau atunci cand o fata de Inspector de Politie dispare de acasa dar reapare dupa un an moarta si pastrata cateva luni dintr-un frigider in altu. Eu una recunosc ca, fiecare dintre aceste cazuri ma marcat vizibil atat la vremea respective, cat si mai tarziu, dar am si invatat sa ma bucur de fiecare dimineata in care mai primesc cadou de la divinitate un rasarit de soare…
Tineretule….trezeste-te!

Niciun comentariu: