vineri, 23 iulie 2010

OTV -O Teapa Veritabila


Mesaj catre DD


Domnule Dan, am crezut cu adevarat ca OTV e Televiziunea Poporului, dar din nefericire m-am convins cu ochii mei ca nu este asa.
M-am intalnit cu Dvs azi dimineata la 5:30 cand ati iesit din studio, eram cu prietena mea venite din Sibiu, diagnosticata cu parapareza spastica. Am stat in fata OTV-ului 20 de ore si din pacate nu ne-a bagat nimeni in seama. Prima data am vazut-o pe D-na Lia care se pregatea sa intre in emisie si ne-a spus, ca atunci cand va iesii vom sta macar 2 minute de vorba...nu a mai stat.
L-am oprit pe D-ul Barbu, care ne-a intrebat ce cautam acolo? sa mergem acasa ca tara asta e moarta, vom murii cu totii in cativa ani. Noi nu am venit sa va cerem bani, casa sau masina,nici macar in direct nu am vrut sa intram. Ne-am dorit doar 10 minute sa putem vorbii cu Dvs, sa vad si eu ca, in sfarsit asculta cineva si persoanele cu Handicap...dar, din nefericire nu a fost asa.
Ne-am simtit ca niste gunoaie, in fata OTV-ului si, in general majoritatea ne-au tratat asa. Incepind cu gardianul care a intrat in tura de dupa-amiaza si terminand cu oameni de la care nu m-as fi asteptat Niciodata.
V-am urmarit de ani de zile si in acesti ani, mi-am facut o parere proprie despre fiecare moderator, era una buna, dar realitatea, din pacate e alta.
Pe la 3 si ceva dimineata cand a iesit din emisie D-na Barata cu D-ul Ion Spinu am stat putin de vb cu ei, iar D-ul Spinu a spus sa va asteptam pe Dvs. V-am asteptat si Dvs ce ati spus: " nu am stiut ca sunteti aici"? ati intrat aseara la 7 in direct, pentru ca, se pare e vorba de un Apel Umanitar". Nici macar nu au mai luat oameni in direct pentru ca au spus ca nu mai au voie, dar repet noi nu am vrut in Direct, noi am venit din Sibiu doar ca sa vb cu Dvs 10 minute atat.
E trist, la Tv spune-ti una si acolo Realitatea e cu totul alta. Au stat oameni batrani si au dormit in frig pe ciment asteptandu-va pe Dvs pina dimineata, unii nu vroiau decat sa va vada.
Noi am fost azi noapte in fata OTV-ului doar 7 oameni, nimeni nu ne-a bagat in seama.
Gardianul din schimbul de dupa-amiaza nu ne-a dat voie nici la toaleta, ne-a scos afara ca pe niste carpe.
Am vorbit cu Dvs in ultimii ani de nenumarate ori in Direct, cu Dvs si cu D-ul Barbu, ambii ati spus de tot atatea ori sa venim acolo ca ne primiti macar sa stam de vorba. Ei bine: D-ul Barbu a urlat la noi si ne-a trimis acasa, iar Dvs ati spus ca nici nu ati stiut ca suntem acolo.
M-am lamurit ce inseamna defapt OTV si Televiziunea Poporului...nimic nu inseamna doar Ratting si atat.
In fiecare zi va voi trimite acest mail de cateva zeci de ori pe seara...poate odata ve-ti avea curajul sa il cititi pe post, desi slabe sanse.
Pacat ca in acea curte a OTV-ului este un adevarat Muzeu de Autoturisme iar noi care venim acolo, doar sa ne spunem of-ul asa cum Dvs tot repetati mereu: " veniti la Televiziunea Poporului , ca e singura care va asculta..." Faptul ca oamenii care poate nu au casa, nu au ce sa manance, sau au venit pina acolo tarandu-se la propriu din probleme de sanatate, va privesc acel Muzeu de Masini este practic "jignirea" care ne demonstreaza diferenta dintre noi, poporul si voi, Trustul OTV.
Pur si simplu...fara cuvinte.

Niciun comentariu: