marți, 11 noiembrie 2008

De vorba cu noaptea!


Intuneric…frig, semne ca iarna e stabilita din nou in partea noastra a globului pamantesc. Eu? La fel de ganditoare si la fel de reticenta in privinta viitorului.
Promisiuni? Din fiecare colt in care imi indrept privirea, gandul sau vocea.
Fapte? Sunt acelea ca ziua este ziua..inca, si noaptea este noapte…tot inca. Acestea sunt fapte concrete…inca!
Recunosc ca inca pastrez undeva, cuibarit in cufarul din sufletul meu o cheie ruginita care ar trebuii sa deschida o usa spre noi orizonturi. Sunt dintr-o alta lume…eu nu locuiesc aici unde 1.000.000 de oameni au tot ce ar trebuii sa aiba defapt intreaga planeta! Partaj curat-murdar!
De ce au fost alesi ei? Pe ce criterii? In ce context? Trebuie sa ai o stea in frunte sau trebuie sa fi personaj principal de basm ca sa ai parte de faima, conturile bancare si vilele altora?
De ce nu se ia in considerare faptul ca tu vrei doar o “firmitura” din “cozonacul” altora? Cam multe intrebari nu?
O privesc in ochi pe noapte iar noaptea ma priveste cu compasiune si imi mangaie obrazul cu o adiere rece de vint! Ar vrea sa ma consoleze si imi atrage atentia cu cateva stele care parca danseaza sub ochii mei un vals vienez!
Si totusi revin repede la starea de dinainte si cu o noua intrebare pentru noapte: de ce se intimpla asta? …dar nici macar ea ..noaptea nu imi poate raspunde!
Nimeni nu poate raspunde…poate doar divinitatea imi sopteste la urechile sufletului sa mai resist, sa am rabdare si eu rezist . Rezist sperand, sau ma rog mintindu-ma ca maine va fi mai bine, dar totusi…
DACA MAINE NU MAI EXISTA MAINE????

Niciun comentariu: