sâmbătă, 25 octombrie 2008

MA MUT DIN LUMEA ASTA!

După o noapte în care nu am putut dormi, datorită vecinului ce-mi făcea, cu toţi waţii din dotare, dedicaţii „fără număr”, m-am hotărât: „Mă mut frate! Aşa nu se mai poate! Mă mut din lumea asta!Şi ce? Nu am destule motive s-o fac? Ohoo! Încă multe... am motive gârlă!Până să nu mă răzgândesc, iau telefonul şi sun! (ok, sun, sun, dar unde?) Aaa, gata, ştiu! La o agenţie de turism! Zis şi „format”!La capătul firului, un robot obosit:-„dacă vreţi să staţi la coadă până vă „bagă” cineva în seamă, apăsaţi tasta 1”,-„ dacă după 3 ore de stat cu receptorul în mână, nu v-aţi plictisit, vă rugăm să reveniţi”!Închid într-un final si deschid şifonierul, dar în el... doar umeraşe ce dormeau resemnate că nu vor avea niciodată ocazia să ţină pe braţe vreun articol Cătălin Botezatu, Irina Schrotter sau Armani (no way)!De la dulap, plec spre bucătărie... deschid frigiderul.... „stai aşa”!-„Nu mai am frigider... sau oare am avut?”În fine! Acum sunt mai hotărâtă ca oricând să mă mut!Plec la cea mai apropiată staţie de autobuz şi aştept...Aştept să mă urc în primul autobuz pe care va scrie: „spre altă lume”!

Închiriez locuinţă într-o altă lume,
Nu vreau finisări, cablu sau internet.
Plătesc şi avans... oricât.
Pentru un trai decent!

Niciun comentariu: