joi, 30 octombrie 2008

ULTIMA ZI DIN LUNA OCTOMBRIE!


M-am trezit odata cu ea pentru ai tine companie la cafeaua dinaintea plecarii ei la lucru.
Si acum, intrebarea ta, a celui ce citesti: “care ea?”. Cum care ea? MIMI! Hellooooo!
Dar la 05:55 am ramas singura si la un moment dat m-am intrebat: “in cat suntem azi?” , computerul din fata mea mi-a raspuns imediat in schimbul unei miscari scurte de mouse: 31 0ctombrie 2008.


…Si deja e iarna in sufletele acelora care au uitat sa rosteasca cuvinte fierbinti. Dar nu-i condamn…candva, poate gandeam ca ei. Chiar si acum mai port pe umeri rucsacul plin de cuvintele: DE CE?, dar la naiba! Raspunsurile nici pana azi nu le-am aflat. Aaaa…Stai asa! Mint! Liana m-a ajutat sa descopar inceputul de raspuns: “ PENTRU CA…!”
E totusi un progres nu?
Mda…Liana…un “copil” (in timpul liber)…un artist in sine! Si de ce nu o actrita de Hollywood fara scoala de teatru. Asta asa ca sa moara dusmanii!
Desi, la prima vedere n-ai zice ca e decat “a normal girl!, Well…She`s not!”
Cati dintre voi , cititorii acestui amarat de blog va cunoasteti interiorul? Sufletul? Ei bine, sufletul Lianei pot spune ca e o fortareata cu ziduri uriase de …CUVINTE!
( va-ti speriat? Ce credea-ti ca scriu?)
Mai sus am pronuntat, pardon, am scris cuvantul “actrita” si asta pentru talentul ei de a ascunde imagini din visele neimplinite sau dezamagiri concrete. Dincolo de asta…ZAMBESTE! (la faza asta avem o bila alba amandoua).
Ceva insa, ramane neschimbat:
E ULTIMA ZI DIN LUNA OCTOMBRIE!

Niciun comentariu: